خانوما من ۱۲ روزپریودیم میگذره و این تست صبح زدم خرابه یانه

تصویر
۴ پاسخ

مبارکه مثبته

نیاز ب ناشتایی نداره هر موقع خواسی بزن

چون رنگش پخشه انگار خرابه ی هاله هم هست ولی خوب در صد خرابیش بیشتره یکی دیگه بزن

خرابه رنگش پخش شده

سوال های مرتبط

mmmmmmm mmmmmmm قصد بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهشتم بارداری