۱۲ پاسخ

وقتی مردم میرن میخرن با افتخار عکس میگیرن ی فرش پر پوشکه حقمونه ک بگن جنبه خرید نداری فقط یکی سهمته
ماهرچی بلا سرمون میاد حقمونه

والا کاش سهمیش کنن من بزور یه بسته میخرم طرف یه کمد پر کرده با افتخار عکسشم گذاشته نوشته هی گفتم گرون میشه بخرین حقتونه الان ۷۰۰ بدین پوشک
خب اگه انقد نخرین گرون نمیشه که
من هر ده روز میخرم

اره منم دیشب که رفتم گرفتم فر‌وشنده بهم گفت
فقط یه بسته میتونی بگیری سهمیه ای شده

سهمیه ای نمیدونم
ولی قراره به کالابرگ اضافه بشه

چ گرفتاری شدیم بخدا
دیگه نیازهای واجب بچه رو هم میخان سهمیه بندی کنن
مث شیرخشک ک یدونه میدن من همش تو راه داروخونم

فقط همینو کم داشتیم😑

یعنی ب بچه بگیم کمتر برین🤣

یکی رو میشناسم قبل اینک گرون بشه رفته ده میلیون پوشک گرفته اینا همه حق الناسه ها🫠

وای نگو

خخخخخخخ صف پوشک نرفتیم

من ماه به ماه یسنا رو میدادم ۳تا ۳۴تایی تا ماه بعد میرسوند الان یسنا یه بسته ۳۴تایی هم نمیشه باید خودم صد وخورده ای بزارم روش

من دیروز پوشک پرسیدم گفت توصیف نشد ولی گفتن 35

سوال های مرتبط