بایدبزنی
من زدم فقط جاش تا سه روز درد میکرد
چند هفته پیش زدم فقط یکم دستم سنگین شد همین
من دیروز زدم.تب نکردم ولی ی کم دستم سنگینه درد داره
خیلی ممنون از همگی
من زدم طوری نیست
من زدم گفتن واس اینک.بند ناف عفونت نکنه و.کلا جلوگیری از عفونت میکنه تب ن فقط خیلییی.کم.روز اول درد داشت اونم حالت عادی ن وقتی میخوابیدم رو دستم
دکترم نراشت من بزنم
نه من زدم هیچ دردی نداشت
تب که نه فقط بازوم درد میکرد چند روز
من یک هفته پیش زدم روز اول یه کم بیحالی خوابت میاد تب چیز دیگه نداشتم بله اگه ۱۰ سال از واکسن قبلی گذشته باید بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.