۹ پاسخ

ولی ۲۹واکسنشوزدم امروزسرماخورد🥹اخه چرا
بعدواکسن که نبایدسرمابخورن

دختر من نه تب کرد خداروشکر نه درد داشت

نه واسه پسر منکه خوب بود فقط یک هفته خوابش بهم ریخت

من امروز براش زدم خدا کنه تب نکنه

ها والا جیگر من شد خون تا ۳روز

ن از بقیه واکس ها برای نینی من بهتر بود تب کرد

بچه من شب اول خیلی دردوتب داشت ونخوابیدتاصبح ولی فرداش بهترشد

من دختر اولی ۲ سخت بود ۴ افتضاح ۶ اصلا تبم نکرد هر کی یجوری واکنش میده بدنش

ن شکر خدا تب میکرد ولی سخت نبود

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۱ ماهگی
مامان پریا سهرابی مامان پریا سهرابی ۹ ماهگی