۷ پاسخ

پسر من دیروز اینجوری بود بعد ساعت سه ظهر خوابید

سلام بر بیداری😂🤪

من از١۵ روزگی شروع شد😂

دیگه کم کم اون گیجی موقع نوزادی تموم میشه و هوشیارتر میشن

دیگه کم‌کم بیدار شدنشون زیاد میشه

دیگه تموم شد 🤣😐
بچه من از ده روزگی نخوابید

اره نوزاد ها کلا خواب تنطیمی ندارن 🤦‍♀️🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۶ ماهگی