پسر من دیروز اینجوری بود بعد ساعت سه ظهر خوابید
سلام بر بیداری😂🤪
من از١۵ روزگی شروع شد😂
دیگه کم کم اون گیجی موقع نوزادی تموم میشه و هوشیارتر میشن
دیگه کمکم بیدار شدنشون زیاد میشه
دیگه تموم شد 🤣😐
بچه من از ده روزگی نخوابید
اره نوزاد ها کلا خواب تنطیمی ندارن 🤦♀️🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.