خانما پلارژین قطره خوبیه؟ برای پسرم گرفتم

۴ پاسخ

پسرم از سه ماهگی تا الان هروقت سرماخورده دکتر همینو براش تجویز کرده خوبه بده بهش

اره عزیزم خوبه پسرم سرماخورده دکتر براش تجویز کرد

خیلی خوبه

عالیه من دخترم ۲۲ روزش بود دکتر داد بهش

سوال های مرتبط

مامان کارِن🧿👼 مامان کارِن🧿👼 ۱۲ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی