من دخترم ی روز از دخترشما بزرگ تره یکم گلوش خس خس میکرد،بردم دکتر اطفال آزیترماسین 100 روزی یک بار دوسی سی، وشربت گیاهی آیورا می براش نوشت دوازده ساعت دوسی سی بهش دادم، دوسه روز خوب شد
منم اینجابهم پیشنهاد دادن واسه دخترم در کنار دارو بهش دادم، ولی گرمه گلوش نرم میشه
نگاه کن بینیش خس خس میکنه یا ن یا سرفه داره چون دختر منم همینجوری بود بردمش گفت سرما خوردگی سادس بهش دارو داد الان بهتر شده
اگه تا الان دکتر نبردی ببر دارو میده برای رفلاکس بهتر میشه
نبات داغ درست کن بهش بد شاید مریض نباشه، فقط ازگریه صداش گرفته شده
احتمالا از رفلاکسشه و طبیعی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.