منم همینطورم خیلی ناراحتم دوست ندارم شیر خشک بدم ..ولی میبینم گریه میکنه زیر سینه شیر نداره بیشتر ناراحتم میکنم مجبورم یکی دو وعده کمکی بدم نه اون گشنه بمونه ن من غصه بخورم ..منم هر راهی دارم میرم که شیرم زیاد بشه
گریه کنی بدتر خشک میشه آد بریز رو سینت چیزای شیرین بخور شیریت خوشمزه بشه من تو بیمارستان آب قند با سرنگ میریخت رو سینم ک بچه بگیره
عزیزم منم پسرم تا ۶ ماه بابدبختی خورد حتی شبا سینه رو نمیگرفت سینه ها پرشیر بودن نمیخورد آخر سر دیگه اصلا نگرفت و شیرم خشک شد منم خیلی گریه میکردم عذاب وجدان داشتم ولی من تلاشمو کرده بودم دیگه توهم خودتو ناراحت نکن چیکار میشه کرد بعضی بچه ها این مدلی ن
عزیزم..منم عین خودتم. بچم زیر سینه بدقلقی میکنه و همش غصه میخورم میگم بچم نمیخواد شیرمو بخوره..
اما وقتی که خودشون همکاری نمیکنن چیکار میشه کرد؟😢مهم اینه رابطه خوب و نزدیک با بچه داشتی باشی و بهش امنیت بدی . اینم فایده نداره که شیر نخوره و گریه کنه و همش عصبی باشه و گرسنگی بکشه..
اگه نمیگیره شیرخشک بهش بده و ارومش کن . ارامشش و احساس امنیتش مهمتره.
بچه کوچیک که چیزی متوجه نمیشه..همونی که خودش میخواد بهش بده. شیرتو بدوش حداقل تا جایی که میتونی بدی بخوره.
من متوجه شدم حال خوب بچه ، از شیر مادر مهمتره براش.
شیرخشک نده همش سینه رو بده میک بزنه
بچه هایی هردو شیر میخورن بعد مدتی یکی رو رها میکنن
دخترم شیر خودمو خورد سالم پسرم شیر خشکی شد همیشه مریض
تلاشتو. بکن شیر خشکی نشه که همش اشغاله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.