یه مقدار از بینیم خون اومد در حد آبریزش طبیعیه؟

۶ پاسخ

منم در طول بارداریم دوبار اتفاق افتاد گفتن طبیعیه چون حجم خون دوبرابر میشه

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

اره خون زیادی تو مویرگ ها رگا جریان داره
فشار میاد گاهی پاره میشن
چه مویرگ بینی چه لثه موقع مسواک زدن

منم گاهی اینجور میشم

اره منم گاهی اینجوری میشم

اسپرین استفاده میکنی؟

سوال های مرتبط