۴ پاسخ

بعد بدوش هی بدوش تن تن بذار بدنت بفهمه ک شیر بیشتر میخوای و بخودتم تلقین نکن ک کمه کمه فلانه

مایعاتی مثل دلستر و اب هویج و شیر و عسل من اینارو میخورم خیلی خوبه همراهشون بادوم زمینی بقیه مغزیجاتا گرون شده اگه میتونی ک بخر اگه نع همین بادوم زمینیو بخور ک شیرت چرب بشه چایی و آبم زیاد بخور

منم خوردم. یکسر شیرم قط شد

رازیانه میخوری؟
گوشت زیاد بخور اب هویج و سیب

سوال های مرتبط