من بلغور گندم میزارم با آب نمک قشنگ دختر بشه بعد میریزم تو میکسر و از سبد رد میکنم بعدش میزارم روی گاز کره اضافه میکنم گوشت ریش ریش شده و آب گوشت بعد هم با دم کنی دم میدم فقط هواست باشه تو حلیم ادویه فقط نمک باشه چیز دیگه ای نزن از این حلیم کشدارا میشه انقدر خوبهههه
منم دوروزه خیلی هوس کردم
تعداد کم سخت نیس
ن راحته ولی عین بیرونیا نمیشه هیچوقت
خیلی دردسر داره برو بگیر راحت
نه چیش سخته خودت بپز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.