بچه های شماها با خودشون خیلی حرف میزنن؟

۸ پاسخ

آره، خیلی

آره امروز پسرم با الاغ صحبت می‌کرد می‌گفت الاغ لالا لالا ...

اره خیلی مخصوصا جلو آینه که میره
یا غذای موردعلاقش داره میخوره میگه چی میخوری پیتزا میخورم 😂🥲

اره،کردی و فارسی رو قاطی میکنه

بله وقتی سرگرم بازی میشه

اره وقتی خودش تنهای با ماشیناش بازی میکنه

بیشتر با اسباب بازی هاش حرف میزنه😊

بله
و اینکه چون واضح هم حرف نمیزنه اصلا نمی‌فهمم چی میگه

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵 دلسا🩷 مامان آرسام🩵 دلسا🩷 ۴ سالگی