۵ پاسخ

۸ بار کلا

دکترم ب من گفت ۳۵ هفته قطع کن

نباید بزنین فک کنم یه هفته قبل

برا من بعد زایمان نوشته بود هشت تا هر روز یکی

تواتاق عمل زدن

سوال های مرتبط

مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی