سونوت عالیه گلم
پیاده روی برای آزاد شدن تخمک خیلی خوبه
عزیزم فولیکول ۲۰ خیلی خوبه آزاد سازی بزن پیاده روی داشته باش
بگو برای ضخامت یه دارویی بده یکم پایینه
بعد رابطه به همون سمتی که فولیکول داری بخواب
عالیه ایشالا این ماه بارداری
قرص خوردی این ماه؟
فولیکول 20 خوبه انشاالله همون برات بگیره
اون ماه فولی چند داشتی؟؟؟
احتمالا آزادسازی بده دوباره
من ماه پیش فولیکول ۲۴ داشتم ۱۰ پریودم 😂ولی فایدش چیه
خوبه دیگ فولیکول ۲۰
خوبه اقدامتو داشته باش انشاالله نتیجه بگیری
خیلی خوبه🥺
فولیکول داری
اقدام کن انشاالله بگیره
ازادسازی هم میتونی بزنی
خوبه عزیزم عالیه
یذره ضخامت پایینه
نظر دکترت چی بود؟
خوبه عزیزم توکل برخدا من با یدونه فولکیل ،۱۶باردارشدم
فولیکول خوب داری اقدام داشته باش انشاءالله میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.