من میگیرم تا امروز مشکلی نبوده .
نکا به بدن خودت کن اکه میتونی بگیر اگه نه که نکیر
نه نميگيرم همينجوري هم خيلي شيرم كمه بچه گناه داره
نمیگیرم؛ نمیتونم با
بله میگیرم پرسیدم گفتن چون بچه غذاخور شده باید بگیرم. من سحر ها سرمام میخورم، شبا هم شیرافزا میخورم
نه نگیر خواهر بچه رو زجر نده
چ واجبه نگیر
نه من خیلی ضعف میکنم نمیتونم بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.