طبیعی یا سزارین؟ من برا هردوتاش هم استرس دارم

۱۸ پاسخ

من دلم میخاد طبیعی باشه ولی ترس هم دارم

طبیعی
سعی میکنم فعلا بهش فکر نکنم و اگاهیمو ببرم بالا که استرس نگیرم🫠

من طبیعی انتخاب کردم

من چون شکم دوم هست سزارین .
قطعا هیچوقت دوستندارم طبیعی زایمان کنم.

من انتخابم سزارین هست چون نه دوس دارم معاینه بشم و نه دوس دارم بخیه بخورم 🥴🥴

من کلا سزارین هستم

طبیعی انتخابم

والا نمیدونم.ماتهرانیم بیمارستانای اینجاحتی خصوصی دیگه زایمان اننخابی نداره.مگراینکه نامه ببرن یازیر میزی بدن

من که طبیعی رو تگقعلت انتخاب کردم

طبیعی و با اینکه نزدیکه زایمانمه اصلا نمی‌خوام به خودم استرس وارد کنم میخوام ترس زایمان بمونه همون موقع که اونجا بیشتر نترسم

صددرصد طبیعی بود الان دو دلم🥲

منم تصمیم طبیعیه،شمااز کی ‌کلاسهای آمادگی برای زایمان میخواید برید؟من نمیدونم کی باید برم

هنوز انتخاب نکردم

سلام عزیزم گروه تلگرام مادرای باردار داریم اگه دوست داری بیای آیدی بده لینک بدم

من انتخابم قطعا طبیعیه

من انتخابم صد در صد سزارین ولی بازم معلوم نیست تهش چی بشه 😕
ولی تلاشمو میکنم بتونم سزارین انتخابی بشم چون هزینه های اینجا واقعا زیاده

سزارین

فعلا بهش فک نمیکنم ک استرس بگیریم

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو💙 مامان آرسام کوچولو💙 روزهای ابتدایی تولد