۱۳ پاسخ

اتفاقا یک سالگی از همه راحت تر بود

نه عزیزم انگار نه انگار که واکسن می‌زنه بعدم اونجا بهداشت خودش آموزش میده که چه جوری بنشونی تا به دستش بزنن

اصلا هیچی انگار انگار

خیلی سبکه عزیزم

نه بابا من دیروز زدم تب و اینا نداره کمپرس هم نمیخواد بزاری فقط وقتی به پاش میزنن درد داره همون لحظه ست

خیلی خیلی واکسن راحتیه

من تنهایی رفتم
یعنی تا الان هرچی واکسن زده خودم تنها بودم
دستشو ک گفت بشین بغلت کن اینو اصلا نفهمید وقتی زد
پاشم ک مثل همیشه نگهداشتم برای پاش گریه کرد ولی
اما اصلا تب نکرد 2،3بار بیشتر بهش قطره ندادم دیدم تب نداره دیگه بهش ندادم

دوستان استامینوفن دادین شما شب اول

اتفاقا راحت‌ترین واکسن بچها
انگار نه انگار واکسن زده بچه
منی ک انقد ترسو استرسی
راحت ترین بود
اصن غصه نخو

تب نداره نگران نباش

نه راحت بود

نه عزیزم راحته تب نداره اکثرا

نه اصلا و ابدا

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱ سالگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۲ سالگی