مامانای همدانی بچه هاتونو پیش کدوم دکتر میبرین راضی هستین؟

۳ پاسخ

دقیقا منم پیش دکتر قنبری میبرم . خیلی با تجربس

دکتر لادن یزدی بیست سال میرم پیشش کارش بیستتتتت

دکترطیب قنبری عالیه،پیاده رو بوعلی سمت چپ یه بن بست هس راحته آدرسش

سوال های مرتبط

مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان مهدیار و هامین مامان مهدیار و هامین ۱۷ ماهگی