۶ پاسخ

من پدی لاکت میدم خوبه

من بهش میلکازیم و اهورا نی نی و بیبی کر داد خیلی خوب بود خداروشکر

من گربمیچیر دو مدل کولبف کولیکز استامبنفن سرماخوردگی ب بی کر دادم هیچ تاثیری نداشت

فعلا پدیا بست کولیک خوب بوده

کولیک اید هم خوبه اگه شیر خودتو میدی بیشتر به تغذیه ت توجه کن

کولیکز

من به دخترم بایو لاکت میدم خیلی خوبه

سوال های مرتبط