من پدی لاکت میدم خوبه
من بهش میلکازیم و اهورا نی نی و بیبی کر داد خیلی خوب بود خداروشکر
من گربمیچیر دو مدل کولبف کولیکز استامبنفن سرماخوردگی ب بی کر دادم هیچ تاثیری نداشت
فعلا پدیا بست کولیک خوب بوده
کولیک اید هم خوبه اگه شیر خودتو میدی بیشتر به تغذیه ت توجه کن
کولیکز
من به دخترم بایو لاکت میدم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.