کسی به خاطر نفخ دایمتیکون خورده؟

۳ پاسخ

منم خوردم جویدنی بود خیلی برای نفخم خوب بود

عه خب بخورم

من خوردم

سوال های مرتبط

مامان حلما و هدی😍 مامان حلما و هدی😍 روزهای ابتدایی تولد