سلام میگم بعد سونو انومالی دیگ سونو نرفتم
باید برم سونو یا نه؟

۳ پاسخ

نه

اگه همه چیز اوکی بود و لکه بینی اینا نداشتی ، سوتوی بعدیت ۲۸ هفته ست برای رشد

تا سنو‌ رشد ک دکترت بنویسه برو

سوال های مرتبط