۱۰ پاسخ

منم. موندم

من بچم خیس خورده بود تو کیسه ابم😅ها نمیومد بیرون الانم زوری اوردیمش😅

منم دکترم میگه حالا وقت داری عجله نکن

انشاالله همین امروز درد بگیر بری زایمان کنی

خوشبحاتون هووو برامن هنوز خیلی مونده😭🥺

برو زایشگاه فکنم معاینه تحریکی میکنن که دردات شروع شه
ولی یکم درد داره معاینش

منم فردا وارد هفته ۴۰ میشم ولی هنوز هیچچچ خبری نیست 😅

معاینه شدی دهانه رحمت بستست دیگه وقتش بشه ودردنداشته باشی باامپول فشارزایمانت میشه منم همینطوربودم

تا زمانی منم بزام🤣🤣🤣

ناراحت نباش دیگه اخراشه

سوال های مرتبط