دوباره ۴ ساعت تب رو بگیرید اگه داشت میرفت بالا بدین اگه نه ۶ ساعت بدین
نه دیگه حتی یک درجه بیاد پایین اوکیه، کبد بچه خراب میشه همون سر ۴ ساعت بده بهش اونم اگه تب داشت...نداشت بیخودی نده
پیاز نصف کن بزار کف پاهاش پاشویه کن میادپایین اگه نیومد شیاف بزار
بده اما اندازه بده نه زیادتر اگه دیدی نیومد پایین برو سراغ شیاف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.