منم قرص اورژانسی خورده بودم هی پریود نمیشدم تا زرشک دم کردم صبح خوردم تاعصر طول نکشید به خونریزی افتادم البته مال خیلی وقته الان باردارم
قرص دارچین و چای نبات
من 8,ماه پریود نشدم میگن تا وقتی بچه شیر بدی همین
من۴ماهه پریود نشدم استرس ندارم،عفونت دارم وقت نمیکنم برم دکتر
تخم شوید دم کن بخور
من ابنقدر ک تو استرس داری نداشتم دوماه پریود نشدم بیخیال بودم والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.