شما چی میخورین زدد پریوددمیشن؟

۶ پاسخ

منم قرص اورژانسی خورده بودم هی پریود نمیشدم تا زرشک دم کردم صبح خوردم تاعصر طول نکشید به خونریزی افتادم البته مال خیلی وقته الان باردارم

قرص دارچین و چای نبات

من 8,ماه پریود نشدم میگن تا وقتی بچه شیر بدی همین

من۴ماهه پریود نشدم استرس ندارم،عفونت دارم وقت نمیکنم برم دکتر

تخم شوید دم کن بخور

من ابنقدر ک تو استرس داری نداشتم دوماه پریود نشدم بیخیال بودم والا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۵ ماهگی