آیییی عزیزم چرا تبش اینقدر بالاست
این نوع تب سنجا خیلی خطا دارن
خواهر شوهرم داره تب بچشو زده بود ۳۹
با تب سنج قلمی گرفت زد ۳۶ و نیم
از اون قلمی ها بگیر نگه دار تو خونه خطا ندارن
دسمال بزار پیشونیش
لباساشو کم کن
تبش بالاسا شیاف بزار براش
پیاز بذار کف پاش
یاخداااا بالاش پاشویه کن
زود لباساشو کم کن
شیاف بزار
تبش خیلی بالاس خطرناکه حتما شیاف بذار پایین نیومد ببرش آرژانس
شیاف بزار
من معمولا همیش شیاف میزارم
تبش خیلی بالاس پاشویه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.