۲۰هفته شاید
انشالله۱۸/۱۹ هفته
نی نیت چیه؟؟
من بچه اولمه جفتم خلفی از هیفده هفتگی حس کردم ولی کم بود خیلی کم
ولی الان زیاد شده موقعی که دراز میکشم دستمو میزارم رو شکمم میزنع ب دستم
ولی باباش دستشو بزاره حرکت نمیکنه ک همین باعث میشه ب من بگه حرکت بچه نیس حرکت روده هاته وگرنه چرا من دستمو میزارم هیچی نیس 😐😐😐💔
اگه بچهاول باشه تا ۲۰ هفته همممکنه حس نکنی..و اینطبیعیه.
برای بچهدوم معمولا از ۱۸ هفته حس میشه...
۲۱ من حس کردم
من دخترم 26هفته شد بعد احساس کردم
منم حرکتش حس نمیکنم
۲۰ هفته ب بعد
هركى هر سوالى داره ميتونه عضو گروه تلگرامم بشه اونجا مخصوص خانماي باردار وحتى اونايي كه قصد باردارى دارن
این گروه صرفا برای اینکه از تجربیات هم استفاده کنیم 💖
پيام بزاريدپی وی تلگرامم عضوتون كنم تو گروه 👇🏻Samirapixiie@
مال من خلفی حس نمیکنم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.