خانما جفتم قدامیه
کی حرکت بچمو حس میکنم دل تو دلم نیست 🥺🥹

۱۱ پاسخ

۲۰هفته شاید

انشالله۱۸/۱۹ هفته

نی نیت چیه؟؟

من بچه اولمه جفتم خلفی از هیفده هفتگی حس کردم ولی کم بود خیلی کم
ولی الان زیاد شده موقعی که دراز می‌کشم دستمو میزارم رو شکمم میزنع ب دستم
ولی باباش دستشو بزاره حرکت نمیکنه ک همین باعث میشه ب من بگه حرکت بچه نیس حرکت روده هاته وگرنه چرا من دستمو میزارم هیچی نیس 😐😐😐💔

اگه بچه‌اول باشه تا ۲۰ هفته هم‌ممکنه حس نکنی..و این‌طبیعیه.
برای بچه‌دوم معمولا از ۱۸ هفته حس میشه...

۲۱ من حس کردم

من دخترم 26هفته شد بعد احساس کردم

منم حرکتش حس نمیکنم

۲۰ هفته ب بعد

هركى هر سوالى داره ميتونه عضو گروه تلگرامم بشه اونجا مخصوص خانماي باردار وحتى اونايي كه قصد باردارى دارن
این گروه صرفا برای اینکه از تجربیات هم استفاده کنیم 💖

پيام بزاريدپی وی تلگرامم عضوتون كنم تو گروه 👇🏻Samirapixiie@

مال من خلفی حس نمیکنم هنوز

سوال های مرتبط

مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهشتم بارداری