بستگی به تحمل دردت داره..بدن تا بدن متفاوته...من بخاطر خونریزی رحمم برام نذاشتن پمپ درد...ولی اصلا شیاف برام جواب نمیداد...از درد گریه میکردم🥺...
فقط اولین بار که بخوای راه بری یکم اذیت میشی. اونم نسبت به هرکس ممکنه متفاوت باشه. مثلا من دردم گرفت اما تخت بغلیم عین خیالشم نبود😅
اصلا نیازی به استرس نیست .
من پمپ درد نداشتم خیلی نگران بودم دردشدید بگیرم اما گفتن برات شیاف گذاشتیم نیاز نیست.
بیحسی هم که رفت دردش اندازه پریودی کم بود و قابل تحمل اذیت کننده نبود
درد داره اما تجمل میکنی .
با شیافت دردت کنترل میشه نیازی به پمپ درد نیس
من پمپ درد خیلی برام مفید بود بدن با بدن ولی فرق داره
دقیقا چند هفته و چند روزی که 19تاریخ عملته؟
درد که بی حسی برای بعدشم حتما پمپ درد بگیر بینش شیافم بهت میدن دردت خیلی کم میشه
مدارکم کل سونو و ازمایشاتو ببر با مدارک شناسایی خودتو همسرت
زنگم بزن بیمارستان بگو کی باید بیام
پمپ درد الکی هست نگیر واسه من اصلا جواب نداد
مگ بدون دردم میشه؟ هفت لایه شکم پاره میشه. نمدونم تاثیر داره یا نه منم موندم بگیرم یا نه.. هزینش از بیمارستان پرسیدم2500گفن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.