۸ پاسخ

نههه!!!
مگه باید ببندیم؟
واسه چی میبندن؟

نه نبستم

ن والا

ببندی خیلی خوبه قدیمی ها چیزی می‌دونستن ک گفتن

والا نبستم،همچین چیزی هم نشنیدم، هر دو پسرم رو نبستم، پسر بزرگم هم ۸ سالشه
به نظرم بیشتر به ژنتیک بستگی داره فرم سر، چون هر دو پسرم فرم سرشون شبیه فرم سر همسرم هست

ن اصلا

نه نمی‌داشت

ن من نبستم

سوال های مرتبط