نههه!!!
مگه باید ببندیم؟
واسه چی میبندن؟
نه نبستم
ن والا
ببندی خیلی خوبه قدیمی ها چیزی میدونستن ک گفتن
والا نبستم،همچین چیزی هم نشنیدم، هر دو پسرم رو نبستم، پسر بزرگم هم ۸ سالشه
به نظرم بیشتر به ژنتیک بستگی داره فرم سر، چون هر دو پسرم فرم سرشون شبیه فرم سر همسرم هست
ن اصلا
نه نمیداشت
ن من نبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.