۵ پاسخ

بستنی

زندایی من ماهای آخرش بستنی خیلی میخورد ماشاءالله بچش بدنیا اومد ۴ کیلو و ۲۰۰ بود

آبگوشت حلیم کباب دلستر بستنی. آجیل خرما

بستنی.خرما.انجیر.کله پاچه.دلستر

اگ‌ تضمینی میخای شیرخشک ترومام بخر بخور هفته ای پونصد کمتر بیشتر اضافه میکنی

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی