خانوما برا وزن گیری جنین چه توصیه ای دارید که خودتون نتیجه گرفتید؟

۴ پاسخ

الان توی ۳۴ هفته و ۵ روز رفتم ۲۴۵۰ بود

من انقدر چیزای مقوی خوردم فکر میکردم دخترم چهار به بالا باشه
سه کیلو بود
خیلی ذهنت رو درگیرش نکن

لیدی میل -عدسی -ماهیچه-بستنی-ماکارانی-شیرینی اگ دیابت نداری -دلستر مالت من اینارو خوردم خوب جواب داد رو دخترم وزن گرفت

شنیدم سه هفته آخر بستنی باعث وزن گیری جنین میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد