ناهار : کباب تابه ای با کته و پوره گوجه😍👌🏾

تصویر
۱۰ پاسخ

ایده های غذایی خوبه ممنون

آخه پسرم خیلی کمتر میخوره و من حس میکنم کافیه برا‌ش

نوش جونش ماشالله بهش
میگم دخترتون این حجم رو میتونه تموم کنه
منظورم اینه این مقدار برا بچه استاندارده ؟

نوشجون عزیزم الان این غذای سفره س یا جدا درست میکنی؟ نمک هم میزنی

عزیزم این رو درشتهدمیخوره یا له میکنی؟

نوش جونش
چجوری درست میکنی دستورشم بگو

ناهار ماهم همينه
نوش جونش

گوشت بشه به تنش 😘😘

دختر منم عاشقشه

نوش حونش

سوال های مرتبط

مامان آرن🤎🐣 مامان آرن🤎🐣 ۱ سالگی
مامان سهند🧸 مامان سهند🧸 ۱۶ ماهگی