۳ پاسخ

سلام عزیزم بستگی داره من برا پسرم کمپرس سرد و گرم رو رعایت کردم و استامینفون هم سر ساعت دادم اصلا اذیت نشد دخترم فردا واکسن داره

بچه با بچه فرق داره،،من خیلی استرس داشتم ،ولی فقط دو سه ساعت بعد از واکسن یکم گریه کرد اونم فقط وقتی پاشو تکون میداد گریه میکرد قنداق کردم بیشتر گریه کرد بازش که کردم راحت خوابید دیشب هم که میشد روز دوم واکسن یکم تب داشت حوله مرطوب گذاشتم اوکی شد

تا دوسه روز
روز اول که افتضاحه
خواب ندارن اصلااااااا فقط گریه میکنن
پسر من فقط گریه کرد

سوال های مرتبط

مامان ایلیا جونم مامان ایلیا جونم ۳ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی