سلام ابجیا تو این ماه گریپ فروت خوبه بخورم؟؟؟

۴ پاسخ

من که میخوردم و میخورم کسی نگفته بده توی میوه ها یا چیزایی که منع داره هم نیست

یکم نمک بزن
زیاد نخور

فک کنم فشارو میندازه

بخور منم یبار خوردم

سوال های مرتبط

مامان 🩷(^o^)🩵 مامان 🩷(^o^)🩵 ۳ ماهگی
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۱ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ ماهگی