بچها این شربت برای چیه

تصویر
۷ پاسخ

ویتامین آد هستش

تاحالا مگه نمیدادی؟

یعنی بعد شیش ماه میخوای آ د بدی؟!

این شربت نیس قطرس
قطره آ. د نوشته روش

ویتامین آ د زوی ی سیسی بده بهش

روش نوشته دیگه
ویتامینa d

ویتامین آدس دیگه

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۹ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۸ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان آرمین مامان آرمین ۱۲ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان پارسا....پرهام مامان پارسا....پرهام ۱۰ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 ۸ ماهگی