خانوما هفت هفته برم دیگه قلب تشکیل شده

۴ پاسخ

عزیزم ۸ هفته کامل شدی برو

من میترسم خارج رحم باشه،نمیدونم چرا کمردرد دارم همش

زنگ زدم به سونو گرافی گفتن که مطب باز تا 27اسنفد من برای 26نوبت گرفتم میشم هشت هفته دو روز

اره انشالله شده ولی اگ نبود باز دوهفته بعدش برو

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترم و تودلی💚 مامان دخترم و تودلی💚 هفته نهم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی