منم یکمش مونده واقعا رو مغزمه
سزارین این عوارضو داره باید شکمتو مداوم ببندی و هرچقدر اضافه وزن داری برطرف بشه
منم دارم
نمیدونم چکارش کنم اماخاهرم سزارین شده بعدش که گذشت درست شد
من طبیعی بودم فک کنم چون زایمان سومم هست شکمم پوستش آویزون بمونه🥲
عمل ابدو چجور عملیه؟
اگه عوارض اینا نداره که انجام بدم
والا کمتر شنیدم که کسی بعد از سزارین اون تیکه از شکمش بره تو و اوکی بشه اکثرا اون میمونه کسایی رو دیدم خیلی لاغر شدن و همه چیزشون اوکی شده ولی اون قسمت رو دارن هنوز باز نمیدونم تجربه نداشتم
میگن درست نمیشه
اگه ازقبل یکم شکم داشتی نه جمع نمیشه ولی اگه شکمت تخت بوده جمع میشه ببین ازکی اجازه میده گن ببندی
من طبیعی بودم شکممجمع شده یعنی سزارین بشی دیگه جمع نمیشه شکمت؟؟
منم دارم و رومخمه
من مونده ولی یکمه اینقدر آویزون و بزرگ نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.