۴ پاسخ

من قطره کولیک پدیا بست و پدی لاکت میدم.ولی هر روز تو یه تایمی همش گریه میکنه ۶ ساعت اینا

من کولیکز و پدی لاکت میدم دیروز پدی لاکت تموم شد براش شربت گل گریپ گرفتم مثل اینکه خیلی بهتره

رول میرابل مخصوص کولیک عالیه حتما بخر بزن شکم نوازد دورانی ماساژ میده نفخ میگیره دفع راحت میکنه کولیکش‌ آروم میشه

من کولیف میدم و گریپ دارم صبر میکنم دورش تموم شه

سوال های مرتبط