لبنیات فقط باید پاستوریزه باشه
محلی نخور
دکتر واسه دلپیچه ام کشک توصیه کرد از اول بارداریم موقع ضعف کشک میخورم حالت تهوعم کمتر میکرد کلسیم بدنتو تامین میکنه قره قروت واسه یبوست خوبه خصوصا از قهوه ایی هاش که محلی هست هیچ ماده افزودنی نداره
جزو لبنیات محسوب میشن و در بارداری لبنیات غیر پاستوریزه بهتره مصرف نشه
نه اصلا مشکلی نداردگه
من ک فقط لبنیات کشک میخورم
منم خیلی دلم میخواد الان رفتم گرفتم بخورم
نه من میخورم زیاد 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.