خانوما کشک و قره قورت محلی عیبی نداره خوردنش

۷ پاسخ

لبنیات فقط باید پاستوریزه باشه
محلی نخور

دکتر واسه دلپیچه ام کشک توصیه کرد از اول بارداریم موقع ضعف کشک میخورم حالت تهوعم کمتر میکرد کلسیم بدنتو تامین میکنه قره قروت واسه یبوست خوبه خصوصا از قهوه ایی هاش که محلی هست هیچ ماده افزودنی نداره

جزو لبنیات محسوب میشن و در بارداری لبنیات غیر پاستوریزه بهتره مصرف نشه

نه اصلا مشکلی نداردگه

من ک فقط لبنیات کشک میخورم

منم خیلی دلم میخواد الان رفتم گرفتم بخورم

نه من میخورم زیاد 😂😂

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی🩵👶🏻 مامان تو دلی🩵👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سپهر💙👶 مامان سپهر💙👶 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری