۱۳ پاسخ

سلام عزیزم حالت خوبه

استامینوفن ۳۲۵ میخورم یعنی از سردرد داغونم خون دماغ میشم از درد

تحمل میکنم خواهر

هیچی والا تحمل

هیچی تحمل به دکترت بگو شاید آسپرین بده بهت

استامینوفن ۳۲۵میخورم

نباید بزاری زیاد گرسنه بمونی آب زیاد بخور

جنسیت نی نی چیه

هیچ والا تحمل

یکم گلاب بزن ب پیشونیت

من آستر میبستم به سرم خوب میشد😂😂

استراحت کافی سردرد و بهتر میکنه

هیچ تحمل

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۷ ماهگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ ماهگی