ربطی نداره اگر همسان باشن ینی تو به کیسه یا دوتا پسر یا دوتا دختر اگر جدا باشن ناهمسان باشن بازم احتمال هست یا یه دختر یه پسر یا دوتا دختر یا دوتا پسر
عزیزم ربطش اینجوریه که میگن همسان ها یه جنسیت میشن و نا همسان هر جنسیتی احتمال داره
بارداری قبلیم بود یه دختر یه پسر :))
الانم باز دوقلو
به جنسیت ربطی نداره یعنی همسانن یدونه کیسه اب دارن
منظورش بارداری هست که دوقلو ها هر کدوم کیسه آب جدا گانه ای دارن فکر نکنم ربطی به جنسیت داشته باشه چون من خودمم دوقلو باردارم خیلی بی صبرانه منتظرم ببینم جنسیتشون چیه
اینی که گفتی تو سونو نوشته؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.