وقتی بچه وزن میگیره
بی تابی نکنه
موقع شیرخوردنم چک کن ببین مک میزنه شیرمیاد وسط خوردنش یا ن
یعنی اوکیه
اگه هر سه ساعت پوشکش خیس میشه اوکیه، سوتین هم خیس بشه به اصطلاحی سینه رگ بزنه
وزن گیری
اگه وزنش خوبه که مشخصه
من بچم تا دوماهگی خوب بود همش شیر میخورد از وقتی واکسن زدیم الان نزدیک سه ماهش خیلی شیر کم میخوره
حس میکنم اصلا وزن نگرفته
اگه سیر نشه که آبروت میبره انقد گریه میکنه
اگه سیر نشه بی تابی میکنه
وزنگیری -مای بیبی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.