۸ پاسخ

منم میخورم مشکلی ندارم

اره من بین صبحونه و ناهار میخورم ک بعدش فعالیت داشته باشم زودتر هضم شه .. البته قورت دادنشم خطرناکه یبار نزدیک بود نفسم بگیره .خیلی درشته ..ولی چاره ای نیست دکترم گفته تا اخر ماه باید بخورم

اره من میخورم،ولی علایمی ندارم بعدش

من بعد از نهار میخورم مشکلی ندارم

کی بهت داده دکترت یا. بهداشت

منم از این استفاده میکنم
اره یکم معده رو اذیت می‌کنه ،من سه چهار قسمت میکنم بعد میخورم اونطور یکم راحت تره زیاد تو معده حس نمیشه

اره من بعد نهار میخورم

یک ماه خوردم دیگه نخوردم

سوال های مرتبط