روزه بگیرم شیرم کم میشه ؟؟؟

۴ پاسخ

بله ۱۰۰ درصد واجب نیس

والا شیر من ک کم نشد دوروز گرفتم هردو روز یبار تازه تاظهر زیادم بود شیرم ک میریخت البته سحری زیاد میخوردم کاهو هم زیاد میخوردم بادلستر بعدشم میخابیدم.ولی خب درکل نگیری بهتره ب بچه ظلم میشه بعدا قضاشو بگیر یک روزی دلت میخواد بگیر

گناهه

بله اصلا جایز نیییست

سوال های مرتبط

مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 ۱۲ ماهگی
مامان کارن جون مامان کارن جون ۱۵ ماهگی
مامان آیه خانوم مامان آیه خانوم ۱۶ ماهگی