۸سانت ب بعد
قبلش .موقع ب دنیا اومدن اصلا درد ندارع
الهی که شما هم به راحتی و خیر زایمان کنی عزیز دلم
زمانی که دهانه کامله و سر بچه کاملا در کانال زایمانه معمولا بیشترین درد رو داری که باید با زور زدن سعی کنی کمک کنی بچه بیاد بیرون
البته من با اپیدورال فقط در همون مرحلهی زور زدن درد داشتم که قابل تحمل بود
بستگی به بدن داره من اصلا مادرم مادربزرگم بدوسخت زایمان میکنن ۳روز باید برن بیان مادرم همش میگفت خداکن توخوش زایمان باشی ومیگفت دردش خیلی بیشتر ازپریودی و...من واسم درحدپریودی بود کمتر انقدرکه وقتی دردسراغم اومدمیگفتم نه این اونیکه مامانم میگه نیست وقتی رفتم بیمارستان گفت ۳سانت بازشد یکساعت بعدزایمان کردم 😅😅
من موقع فول شد بعد که باید زور کنی اذیت شدم خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.