من خیلی استرس دارم
اصلا استرس نگیرین خرما شیر انار بادام بخورین بعد سوره یاسین هم بخونید
نگران نباش عزیزم من ۶هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود
الکی استرس نگیرین ۸هفته برین ایشالله تشکیل میشه هر روز موز خرما انار ماست کم چرب بخورین
دقیقا منم ۶ هفته و ۴ روزمه درخواست دادم😍
منم شنبه میرم حالا ساک اینا ببینه فک نکنم قلب ب این زودی تشکیل بشه
من که امروز به زور یه کوچولو ساک دید،تا قلب سکته میکنم
چند هفته وچند روزین عزیز
من فردا سنو قلب دارم توروخدا یه صلوات بفرس
بهش فکر نکن عزیزم هرچی بیشتر بهش فکر کنی و درگیرش باشی اذیت میشی هیچی نیست ان شاءالله همه چی خوب پیش میره🌱
من 5 هفته و شبش روز🥹 استرس دارم گفتم نرم تا 7 هفته بشه
چند روزته عزیزم۷ هفته ات کامل ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.