برا من تو ۳۱ هفته و ۴ روز ۱۸۵۰ بود هم دکترم هم سونو گفتن خوبه
نظر دکتر مهمه ک لیدی میل داد، من ۴ هفته خوردم با اینکه دوقلو بود هر خفته ۲۰۰ گرم میرفت رو هرکدوم. این هفته شل و ول خوردم خیلی خوب وزننگذفتن
لیدی میل وزن بچه رو معمولا خوب میبره بالا درکنارش رژیم وزنگیری داشته باش حتما موثره
من ۳۳ هفته ۲ کیلو ۵۰ گرم بود تقریبا که سونوگرافی نوشته ۳۰۰ گرم کم و زیاد ولی دکترم گفت خوبه
من ۳۲ هفته ۱۷۵۰ بود😐🫠🫠
چرااااا ؟ منم ۳۲هفته ۱۹۹۰ بود خیلی فرقی نداشتن ولی گفت خوبه
خوبه ک
من تو هفته ۳۳ دکترم گفت توقع دارم ۱۹۰۰ باشه
که ۱۸۲۰ بود
پس نرماله به نظرم
من اصلااا سر درنمیارم منم جنینم وزنش همینه دکترم میگه نرماله ، اونی که سونوگرافی میکنه میگه کمه ، میام اینجا میزارم خانوما مینویسن کمه نمیدونم والا دیگه وزنش باید چند باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.