۹ پاسخ

برا من تو ۳۱ هفته و ۴ روز ۱۸۵۰ بود هم دکترم هم سونو گفتن خوبه

نظر دکتر مهمه ک لیدی میل داد، من ۴ هفته خوردم با اینکه دوقلو بود هر خفته ۲۰۰ گرم میرفت رو هرکدوم. این هفته شل و ول خوردم خیلی خوب وزن‌نگذفتن

لیدی میل وزن بچه رو معمولا خوب میبره بالا درکنارش رژیم وزنگیری داشته باش حتما موثره

من ۳۳ هفته ۲ کیلو ۵۰ گرم بود تقریبا که سونوگرافی نوشته ۳۰۰ گرم کم و زیاد ولی دکترم گفت خوبه

من ۳۲ هفته ۱۷۵۰ بود😐🫠🫠

چرااااا ؟ منم ۳۲هفته ۱۹۹۰ بود خیلی فرقی نداشتن ولی گفت خوبه

خوبه ک

من تو هفته ۳۳ دکترم گفت توقع دارم ۱۹۰۰ باشه
که ۱۸۲۰ بود
پس نرماله به نظرم

من اصلااا سر درنمیارم منم جنینم وزنش همینه دکترم میگه نرماله ، اونی که سونوگرافی میکنه میگه کمه ، میام اینجا میزارم خانوما مینویسن کمه نمیدونم والا دیگه وزنش باید چند باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری