۱۵ پاسخ

فرقی نمیکنه حالا چیز دیگه بگیر

خرما و گردو با بادام ، شربت گلاب و بیدمشک و عسل
شیره انگور روزی نهایت دوقاشق
قاووت ، سویق شیرافزا

دیدم یکی نوشته بود قرص دومپریدین بخور تاکید فراوان این قرص باعث قطع شدن شیر میشه باید درست استفاده کنی
حواست باشه باید نهایت تا 14 روز بخوری
اگه شیر داری هر هشت ساعت بخور که زیاد بشه تا هشت روز ، چهار روز بعد هر 12 ساعت بخور ، سه روز بعدش روزی یکی
یکدفعه نباید قطع کنی چون شیر هم قطع میشه عزیزم
تاکید میکنم حتما حتما هم سروقت بخور و ساعتاش هم جابجا نشه
و اینکه معده خالی بخور
مورد آخر در کنارش امگا 3 ، ویتامین د3 هزار ، قرص آهن حتما و کلسیم بخور
پودر گالاکتومید روزی دوبار ، لیدی میل خیلی تاثیری نداره
قطره شیرافزا روزی سه بار حداقل بعد غذا
مایعات ، آب فراوان ، انرژی زا و نوشابه و اینا اصلا نخور
کاهو خیلی خوبه ،

من قرص لاکتاول خریده بودم واسه شیرم ماه پیش خریدم اما دیگ ی مشکلی برام پیش اومد احساس کردم شیرم جوشه دیگ نخوردم تا شیر ندم.اگر لازم داری برات همینطوری بفرستم؟

فقط شیرخشک لیدی میل

اینو من گرفتم تازه شروع کردم ولی دوستم دوسال خورده میگ خیلی خوبه روزی دودفعه باید بخوری

تصویر

سلام شايد كم خونى دارى صبح ناشتا قرص اهن بخور شير و زياد ميكنه

همون مارک دلستر ولی تلخ یا لیمویی بخر

عزیزم فقط غذا کبابی بخور ی سیخ از بیرون بخر
بعد شیر دهی هم اب بخور
دلستر تلخ هم عالیه من اینا رو امتحان کردم جواب داد عالی بود

پودر گالاکتومید بگیر

لاکتاول میگن خوبه
قرص شیر افزا
جودوسر پرک هم عالیه،امتحان کن ،اوتمیل باهاش درست کن بخور

دومپریدون ۱۰ رو ۸ ساعتی بخور باعث ترشح پرولاکتین میشه

قرص یادم رفته اسمش ،ولی چای ،ابمیوع ،ابگوووشت،سوپ کباب و اینا خیلی خوبه برا شیر ،من یه لیوان چای ک میخورم فوری سینم پر میشه معلومه

اینم پودر

تصویر

این قرص

تصویر

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان 🦋طهورا🦋 مامان 🦋طهورا🦋 ۱۱ ماهگی