۹ پاسخ

تو بیمارستان شیردوش برقی هست از اونجا استفاده کن

با شیر دوش بکش شیرو،فشار بده،زیر دوش آب گرم ماساژ بده

شیردوش برقی بخر

ماساژ بده،محکم هم فشار بده

چای و مایعات گرم بخور ازشیردوش هم استفاده کن زودتر شیرت راه میوفته

شیردوش برقی خوبه

چش مگه

چرا عزیزم بستری شده ؟

کدوما

سوال های مرتبط

مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی