۸ پاسخ

اررره

من داشتم دکترم گف نباید باشه قرص ضد انقباض داد

بله من دارم رفتم دکتر گفتن بچه اومده پایین و دوسانت دهانه رحم بازه خدا به دادم برسه

حتی منم دارم

منم دارم گاهی

آره تا دلت بخواد

من داشتم بدن داره خودشو واس زایمان آماده میکنه

اره ولی تایمش خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی
مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 ۶ ماهگی