۸ پاسخ

من فقط هفته اول اینجوری زار میزدم برای هر کسی که تجربه کرده اون درد رو یا قراره تجربه کنه .ولی انگار فراموشی گرفتم هی به‌ سعی میکنم خاطرات اون موقع بیاد به یادم نمیاد

من میگم چرا بالا دست خودم داغ میکنم میگم چرا اون دردا یادم رفتع

هیچی مثل تو ان آی سیو کمالی موندن برا من سخت نبود 🥺🥺🥺🥺

برا من زیاد سخت نبود

خیلیییی سخت بود ولی خداروشکر بچه هامون سالمن

طبیعی واقعا دردناکه منم طبیعی بودم با خودم میگم چطوری اون همه دردو تحمل کردم

وای واقعا خیلی بده.من اوایل مامانم میگف بخواب برات شکم بند ببندم درازمیکشیدم میخواس ببنده برام بش میگفتم تروخدا زودببند ایطوری میخوابم روکمرحس معاینه میادسمتم😑

همچنان افسردگی داری هنوز

سوال های مرتبط